">تاثیر رنگ در مد و فشن - تولید کننده ی شلوار جین

تاثیر رنگ در مد و فشن

برای بحث در رابطه با تاثیر رنگ در مد و فشن ابتدا باید نگاهی جامع تر به ماجرای رنگ ها کنیم. معمولا عمده تاثیرات رنگ را در تبلیغات  احساس میکنیم. برای مثال بسیاری از افراد معتقدند که قرمز نشانه ی اعتماد به نفش و هیجان میباشد.نارنجی نشانه ی انرژیست. سفید خالص بودن و معصومیت را معنا میدهد و سیاه جدیت را.لباس های به رنگ های خاص میتوانند منظور و احساسات مارا به نمایش بگذارند. برای مثال لباسی که رنگ پایه ی آن قرمز باشد از دید عموم، نشانه ی اعتماد به نفس و شورو هیجان میباشد.حتی ممکن است توجه هارو معطوف به شما کند. طبق تحقیقات صورت گرفته،  در برخی اماکن مثل رستوران ها عموما رنگ لباس کادر قرمز انتخاب میشود تا تاثیری بر میزان انعامی که دریافت میکنند داشته باشد.

اهمیت وجود رنگ در فشن

رنگ ها شادی و زنده بودت را به زندگی یک فرد تزریق میکنند. معمولا ترکیب رنگی که ما برای ظاهر خود انتخاب میکنیم حس درونی ما را بیان میکند. رنگ های روشن معمولا نشانگر شادی هستند و تاثیرات مثبتی روی مخاطبمان میگذارند. رنگ های تیره تر احساس ناراحتی را منتقل مینمایند و برخی دیگر از رنگ ها مثل سبز نشر دهنده ی صلح بین افراد میباشند. رنگ اولین چیزیست که نظر مخاطب زا به خودش جلب میکند. زمانی که ما سعی در انتخاب رنگ لباسی که میخواهیم بپوشیم میکنیم در واقع در تلاشیم تا تصویری که در ذهن مخاطب قرار است بسازیم را بازسازی کنیم. به همین دلیل سعی میکنیم تا تصویری که رنگ ها در ذهن مخاطب ایجاد میکنند را برای شما بازسازی کنیم.

رنگ سیاه: سیاه یکی از معمول ترین و رایج ترین رنگها در پوشاک میباشد که هم عامه ی مردم و هم افراد مشهور از آن استفاده میکنند.رنگ سیاه به شخصیت شما زیبایی را میافزاید. رنگ ها در اصل یک مقدمه برای شناختن شما را ایجاد میکنند.

رنگ قرمز و صورتی:

انواع رنگ قرمز

 

رنگ قرمز نقش بسیار مهمی در روند صنعت فشن را دارا میباشد.همانطور که بالاتر به این رنگ مفصل تر اشاره شد، فقط اضافه کردن این نکته خالی از لطف نیست. رنگ قرمز”عاشقانه” را به زندگی میتواند راه دهد.

سبز تیره:

انواع رنگ سبز

قهوه ای، آبی دریایی، ذغالی همه ی این رنگ ها بازتاب دهنده ی قدرت میباشند. چه در محل کار چه برای زمانی که میخواهید افرادی را متقاعد نمایید. سبز تیره هم در این مجموعه قرار دارد. معمولا اضافه شدن فاکتور تیرگی به هر رنگی احساس قدرت را منتقل مینماید.

رنگ های ملایم مثل peach

انواع رنگ زرد

رنگ هایی مثل peach  یا rose که معادل مناسب آن ها در فارسی در کمال ناباوری رنگ های هلویی و صورتی روشن میباشد، این مدل رنگ ها احساس آرامش را منتقل میکنند. بستگی به مکان در مواقعی که حس میکنید نیاز به مقدمه ی آرامش هست این رنگ های ملایم گزینه ی مناسبی به حساب می آیند.

رنگ آبی:

انواع رنگ آبی

تحقیقات نشان میدهد که بعد از سیاه، آبی پرطرفدارترین رنگ دنیاست.   هماهنگی با رنگ آسمان و دریا آرامش را برای شخص به ارمغان می آورد. همینطور در دنیای فشن رنگ آبی نشانه ی اعتماد به نفس و وفاداریست.

رنگ سال 2020

رنگ سال 2020 آبی پانتون میباشد. سایه ای که در عین راحت بودن و آرامش داشتن، قابل اعتماد است. از نمونه های تاثیر رنگ در فشن رنگ نیلی کلاسیک بوده و ثبات را به خاطر می آورد. مثل آسمان هنگام غروب، یا مثل آب های آرام. یا حتی مثل یک کاسه پر از زغال اخته ی رسیده.

رنگ سال 2020

انتخاب پانتون به عنوان رنگ سال زمانی غتی تر میشود که به 20 سال پیش یعنی سال 1999 برمیگردیم. در آن سال رنگی که به عنوان رنگ سال انتخاب گشت، سرولین بود. سایه ای آرام که نشانگر هیجان هزاره ی جدید است. و بصری آرام بخش پیش از اضطراب شروع هزاره ی جدید. در آن سال ها سرولین از دکوراسیون خانه تا مد و پوشاک نفوذ کرد. یک مثال خیلی خوب  برای تاثمریل استریپ، در نقش مریاندا پریستلی در فیلم The Devil Wears Prada میباشد که این رنگ را به زیبایی تجزیه و تحلیل میکند. بنابراین شاید این یک غافلگیری به حساب نیاید که رنگی مثل پانتون از خانواده ی رنگ های آبی همانند سرولین که پایان یک دوره و شروع یک دوره ی جدید به حساب می آمد، حامل تغییرات زیاد، ترس ها و امید باشد در طوفانی که وارد فاز جدیدی شده است.

رنگ سال 2020

فرد پرسمن میگوید: پانتون احساس قابل اعتماد بودن، اعتماد به نفس، اعتبار و ثبات را ایجاد میکند. تمام صفاتی که در شرایط پرفشار فعلی نیاز است. وی همچینین میگوید: رنگ آبی عمیق با آسمان در هنگام غروب مطابقت دارد که نمونه ای مناسب از این است که چرا این رنگ میتواند با افراد زیادی سازگاری داشته باشد. آسمان غروب آبی نیست. تامل برانگیز است اما چندان عمیق و مرموز نیست. هنگامی که شما به هنگام غروب به آسمان فکر میکنید روز به پایان نمیرسد. شما فکر میکنید که چه چیزی پیش روی ماست؟ این اطمینان بخش و تامل برانگیز است. این تمایل ما به این بنیاد مهیج را نشان میدهد که میتوانیم با عبور از آستانه به دوره جدید، ساختمانی را بنا کنیم.ما در زمانی زندگی میکنیم که به اعتماد و ایمان و اعتماد به نفس نیاز دارد. همه ی ما آسمان را میبینیم و می توانیم با آن ارتباط داشته باشیم. این رنگ برای این لحظه کاملا مناسب به نظر می آید. رنگی هم برای مردان و همبرای زنان. مناسب برای هر فصلی. علاوه بر این سایه ی نیلی آن را میتوان به طور طبیعی از گیاهان و رنگ ها به دست آورد و آن را به رنگی تبدیل کرد که با حرکت پایداری مطابقت دارد.

اگر چه ممکن است برخی سایه را با نوستالژی مرتبط بدانند، اما پرسمن میگوید که آبی کلاسیک ممکن است میراثی از گذشتگان باشد اما بسیار امروزی است. پرسمن همچنان میگوید: ما به کلاسیک و پیشینیان بازمیگردیم چرا که همه چیز در جهان هرج و مرج است. این به معنای انجام کار مانند گذشته نیست، بلکه تعبیر جدیدی از آن است.

ما در مجموعه ی تولیدی شلوار جین زنانه یوروفشن، در تلاشیم تا شما را در ابتدا آگاه کنیم و سپس با ارائه ی محصول با کیفیت خشنود نگه داریم. به منظور مشاهده ی محصولات ما به صفحه ی محصولات ما رجوع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه